Ontvangst | 09:00 - 09:30 uur |
Aanvang | 09:30 uur |
Pauze | 11:00 - 11:15 uur |
Lunch | 12:45 - 13:45 uur |
Pauze | 15:15 - 15:30 uur |
Einde | 17:00 uur |
Als advocaat ben je primair gericht op de inhoud van je advies en streef je naar hoge kwaliteit. Maar kwaliteit is meer dan een heldere analyse en een superieur advies. De relatie met de klant is een essentieel onderdeel van het opbouwen van een stabiele en toekomstgerichte praktijk, ook als je op een (groter) kantoor werkt.
Relaties aangaan en uitbouwen, dat is wat je leert in deze training. Veel advocaten zit het ondernemen niet per se in het bloed en ook tijdens de opleiding wordt er weinig tot geen aandacht aan besteed. Dus hoe ga jij hiermee om? Wat motiveert je en wat belemmert je? Wat ga je doen en vooral hoe ga je dat doen?
DOELGROEP
Iedere advocaat die zijn/haar opleiding heeft afgerond en begrijpt dat ondernemen een essentieel onderdeel is van een goede praktijkvoering.
ONDERDELEN
Deel 1: Marktontwikkeling
Deel 2: Relatieontwikkeling en klantgerichtheid
Deel 3: Prospectie
TRAINER
Stefan Pieters studeerde rechten in Utrecht. In zijn loopbaan bekleedde hij functies in commercie en in commerciële strategieontwikkeling (o.a. bij ABN AMRO, Royal Bank of Scotland en Deloitte Belastingadviseurs. Met de kennis die hij daar opdeed helpt hij professioneel adviseurs met training en coaching.
Er kunnen maximaal 12 personen deelnemen en maximaal twee advocaten per lidkantoor.